Världens gladaste häst

Jag tror att jag och Viktoria äger världens gladaste häst. Haha, ja, helt seriöst. Albin är alltid glad! Idag stod Albin och solade längst bort i hagen, men när han såg att Viktoria kom för att hämta honom så kom han i full galopp.

Och såhär söt var han när jag mötte dem på gårdsplanen :)



Som sagt, alltid öronen framåt :)

Albin är en speciell liten kille. Han har världens sötaste personlighet, till och börja med (som sagt) är han alltid glad. Nästan alltid i alla fall, sedan är han nyfiken och..... en Cirkushäst!

En dag i somras kom jag körande på grusvägen in till stallet, men var tvungen att stanna och ta några bilder på det:




Gissa om jag skratta när jag såg Albin stå såhär och spana över vidderna!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0