Till Salu

Har idag varit duktig och rensat min garderob. Var dock en massa fina (ibland oanvända) som jag växt ur :P

TILL SALU:


Kingsland tävlingspiké
Använd ca 1 tävlingssäsong. Fortfarande fin då det är bra kvalitet.
Storlek XXS. 150:-


Domino tävlingsskjorta
Använd ca 10 tävlingar. Fint skick. Ser inte använd ut.
Storlek 34. 30:-


T-shirts
Beige m. rosa ränder från H&M, använd ca 5 ggr. Strl 34.
Röd piké m. ljusrosa ränder från Tommy Hilfiger, lite mer använd. Strl XS.
Brun, vit, turkosrandig från Tommy Hilfiger. Använd ca 5 ggr. Strl XS.
30:- st eller alla tre för 60:-


Cavallo ridbyxor
Grå manchesterridbyxor från Cavallo. Sparsamt använda och i väldigt fint skick då det är väldigt bra kvalitet.
Strl 34/36
Nypris 1600:-
Pris 300:-


Viktor Hugo ridbyxor
Jättesnygga röda manchesterridbyxor från Viktor Hugo.
Aldrig använda! Strl 34 (små).
Snygga detaljer som "skoning" på fickorna.
Pris 300:-


Jacson ridbyxor
Bruna ridbyxor från Jacson, använda ca 5 ggr. Storlek 36, men jag skulle säga 34.
Som nya förutom att mina katter fastnat med klorna när dem hoppat i ridkläderna,
se bild 4. Det är som några "noppror" i knävecket. Inget som syns när man rider.
Nypris 700:-
Pris 250:-

Om ni är intresserade utav något så hör av er till [email protected].
Eller skriv en kommentar här i bloggen, glöm inte att lämna er mailadress isf :)
Självklart kan vi diskutera paketpris om du vill ha flera grejer.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Finns kingsland pikén kvar? :)
Mejla gärna mig isf!
Är den något stor eller liten i storleken?
/Nathalie

2012-07-26 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0