Vanligt missförstånd

Mina små tokpojkar här hemma tror att allt nytt som dyker upp här hemma är en present till dem. Idag när jag skulle ta på mig hästkläderna hittade jag ett schabrak jag köpte i somras och tänkte att jag skulle ta med det ut till stallet, så jag la fram det på golvet.



Fille var först fram till "deras nya leksak"



Fenix väntar tålmodigt på sin tur medan storebrorsan fjantar runt inne i schabraket



Så fort Fille sprang ut tog Fenix hans plats



Fungerade även bra som vanlig liggdyna

Dem är allt bra söta ibland. Viktoria lånade schabraket till Quicky idag och trots att det var ett dyrt HV Polo schabrak så låg det inte bra :( Åkte ner på manken så fort hon tog första steget.. Kanske katterna ska få det trots allt? ;)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0