Mera SNÖ

Från att jag gick upp i morse så tror jag snöandet har hållt upp i ca 30 min. Det är helt sjukt hur mycket snö det kommer bli om det fortsätter i den här farten. Men men, hästarna tycker det är kul (och jag med).

Tyckte jag var otroligt duktig idag när jag red Anyway i 50 min trots att det var -13 grader i stallet. Han var jätteduktig. Han blir starkade och mer välriden varje dag. Han är mycket bärigare nu än för ca 2-3 veckor sedan. Det känns riktigt kul att det går så fort framåt. Och det varvet han fick trava idag var han också jättefin :)
Efter dem 50 minuterna kunde man ju trott att jag fått nog, men nejdå. Då skrittade jag och Amanda 25 min på Albin och Ida. Det var en isbit som satte sig i bilen och åkte hem, men nu (några timmar senare...) har jag tinat.

Här ser ni en herre som är väldigt glad att det kommit snö, han är ute på balkongen och jagar saker som ingen annan än han ser. Men men, kul har han :)

En sibir i sitt rätta element, kyla ;)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0