Britha-bus

Igår var Britha ute på sin första riktiga ridtur i snön. Hon gick väl lite i snö förra året men definitivt inte ute på gärdet :)

Hon tyckte det var superspännande att få trava och galoppera i snö. Wow! Men hon var jättefin och förvånansvärt lugn. Galopperade först på en stor volt men när jag märkte att hon var lugn så fick hon galoppera en långsida fram och tillbaka. Jättelugn och fin unghäst :)

Jag har inte sett Britha riden än eftersom det alltid är jag själv som rider så det var kul att se lite bilder från igår. Jag tycker hon ser väääääääldigt fin ut, vad tycker ni? ;)



/Sofia

Kommentarer
Postat av: Eva Pedersen

Ja som den häst expert jag e så tycker jag det ser väldigt fint ut ;) ;) ;)



Men vem e hästen??

2012-02-06 @ 08:23:14
Postat av: Sofia

Ja visst gör det ;)

Det är Nettans unghäst som jag rider :)

2012-02-06 @ 08:49:28
URL: http://dahlbomshastsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0