Blogga från iphone?

Jag har laddat ner appen blogg.se till min mobil för att man enkelt ska kunna lägga upp bilder och blogga direkt ifrån telefonen. Dock är det inte så lätt som man skulle tro. Det verkar jättebra, ända tills jag ska publicera ett inlägg och det står "Kunde ej publicera inlägg. Felaktigt anrop."
Hm hm hm, skumt. Läste på blogg.se FAQ och där står det att dem haft en del problem med appen, dock står det inget om att det inte ska gå att publicera inlägg. Tråkigt och segt.
Kanske behöver jag uppdatera min telefon? För jag har dem senaste uppdateringarna till appen i alla fall.

Någon som haft samma problem och vet hur man löser det?

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0