"Fått gjort mycket dag" idag

Hej på er!
Idag har jag varit grymt effektiv. Har fått gjort hur mycket som helst!
Vaknade kl 6, kokade kaffe och tog en kopp med Jocke innan han åkte till jobbet. Diskade, lämnade Jockes bil på verkstad, åkte hem, sorterade tvätt, satte på en maskin tvätt, dammsög lägenheten, torkade golven i lägenheten, städade toaletten, bytte tvätt, duschade, åt frukost, gjorde mig iordning, tog upp tvätten och hängde upp den.
Detta var klart kvart över 10. Jag är imponerad av mig själv.

 
Fenix chillar lite när jag städar :)                                Fille gömmer sig för dammsugaren :)

Sedan åkte jag till syrran och fick håret fixat. Woho!
 
Före                                               Efter

Det syns inte så bra på bilderna men det blev jätteskillnad. Håret var typ i dassig morotsfärg och nu är det rött igen :)

Åkte vidare till stallet, red Anyway, åkte hem, hämtade Jockes bil på verkstaden, åkte direkt till besiktningen, fick en tid och besiktade bilen (som gick igenom) och sen åkte jag hem.
Pust. Nu är jag helt slut!

Vad har ni gjort idag? Har ni fått gjort lika mycket som jag? ;)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0