11:e mars

Idag åkte jag ut till stallet på förmiddagen och red Quicky en snabbis sen iväg på kalas till min kusin. Efter det åkte jag tillbaka till stallet och mockade 4 boxar(Sofia hade snällt lämnat sina boxar till mig ;)). Sen så stog jag och borstade Albin riktigt länge och bara myste, och sen va det dags för ridning. Började väldigt bra han var hur fin som helst i traven, även i galoppen men betydligt mycke piggare... Det va länge sen jag ramla av och slog mig så idag var det dags, han har ALDRIG bockat så högt som han gjorde idag så efter bocksprång nr2 fanns det ingen chans för mig att hålla mig kvar så där hamna jag gött på ryggen. Halva min rygg sover fortfarande efter 3 timmar men börjar vakna nu! frågan är bara hur jag kommer känna mig imorgon för jag är redan röd/blå..

Det ända jag är arg över nu det är att jag inte kunde rida färdigt när han gick såå bra idag, haha.


Min fina Albin<3

/Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0