15:e mars

Får börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering från min sida. Har haft fullt upp med hästar, skola och gymmet, har varit duktig och varit där varje dag! Idag har jag haft studiedag, började dagen med att åka till stallet sedan har jag varit och färgat utväxten, och till sist var jag och mamma en sväng på överby, köpte lite smink och ett jätte fint linne :) Nästa projekt är att ta tag i att städa mitt rum börja lite förut men måste göra klart det nu, jag trivs faktiskt när det är stökigt men nu måste jag hålla med mamma att det är dags att ta tag i det ;)

Här får ni lite bilder på hur mitt rum ser ut just nu:


tur det syns att det är en dator på skrivbordet under alla saker iaf ;)

/Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0