Fredag

Idag är det fredag och jag har huuuuuuur mycket som helst att göra idag. Det är lite lugnet före stormen här just nu. Dricker kaffe och äter frukost, grovt bröd med avokado och ägg. Tips från Vickan, gott och nyttigt :) Denna veckan har bara sprungit förbi och det känns inte som jag har fått gjort något. Men alla hästarna har blivit ridna i det fina vädret.

Nu är det världens solsken ute och jag ska strax åka ut till stallet.

Dagens to-do-list:

* Rida Anyway, Cindra och Ida
* Mocka och fixa mat till hästarna
* Åka till Trestads Djurklinik och köpa torrfoder till katterna
* Fixa med lite bokföring
* Posta iväg ridbyxor som ska reklameras
* Dammsuga & vika tvätt

Den sista punkten kanske får vänta tills Jocke kommer hem så får han äran att hjälpa till :) Jag hoppas det blir lika fint väder i helgen så får vi släpa med mamma och systemkameran till stallet.



/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0