SNÖ

Jisses vad mycket snö det har kommit i natt! Och det snöar fortfarande, herregud. Det är toppenbra för veterinären sa att det var bra styrketräning för Anyway, och även dem andra hästarna, att bli skrittade i snö så dem får lyfta på benen ordentligt. Så det kan jag tipsa er om, ut och rid i snön, riktigt bra styrketräning. Akta dock så hästarna inte får mjölksyra.

-12.4 grader ute alltså, dags att palta på mig ungefär alla kläder jag har och åka ut till stallet :)

Imorgon ska vi försöka tolka med någon av hästarna, får försöka få med mamma med kameran så ni får se!


Såhär snygg var jag förra året när jag och Viktoria tolkade efter Quicky, skidglasögon är ett måste ;)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0