Äntligen fredag

Nu är fredag äntligen här och det är dags för helg :) Har jobbat denna veckan och då är det svårt att hinna med bloggen. I helgen är det fullt upp, men bara med en massa roliga grejer. Ikväll ska jag och Jocke ut till Sabina och lilla Elsa. Även Jockes pappa kommer dit och hälsar på. Så det blir fredagsmys :)
Imorgon fyller jag år (hoppsan) och då ska vi ha kalas för mig och Vickan (som fyller år nästa lördag) för släkten, sedan på kvällen ska jag och Jocke hitta på något mysigt. Middag, bio? Vi vet inte riktigt än.
Självklart ska hästarna hinna ridas därimellan någonstans :)

I veckan har hästarna gått bra. Alla fick skor i tisdags. Dock kom det ju snö i onsdags så igår fick alla hästarna vila för dem fick 10 cm styltor.. Hm, inte värt en vrickning.

Vad ska ni göra i helgen? :)


Såhär söt är våran katt upponer :P

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0